نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
845
-
الف
+

«آتیلا پسیانی» رو به بهبود است

«ستاره پسیانی» از بهبود وضعیت صحی پدرش خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «ستاره پسیانی» بازیگر سینما، تلویزیون و تدوین‌گر سینما از وضعیت فعلی پدرش خبر داد.

«ستاره پسیانی» در خصوص وضعیت پدرش «آتیلا پسیانی»  بازیگر مشهور ایرانی نوشت: خداروشکر مراحل تداوی پدرم تمام شده و بیماری هم از بین رفته است.

در جریان رو روز گذشته انتشار تصاویر تازه‌ای از «آتیلا پسیانی» در مراسمی که به مناسبت زادروز این بازیگر مطرح برگزار شده بود جامعه هنرمندان ایران را در شوک فرو برد.

«آتیلا پسیانی» در سال 1362 با ایفای نقش در فلم «مرگ سفید» به سینما راه یافت. در کارنامه‌ هنری این هنرمند علاوه بر بازیگری، کارگردانی، دستیاری کارگردان، بازیگردانی، انتخاب بازیگر و دستیاری صحنه و لباس نیز به چشم می‌خورد.

 از جمله افتخارات این هنرمند می‌توان به نامزدی دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فلم‌های «دو زن»(1377)، «نسل سوخته» (1378)، «شام آخر» (1380)، «چه کسی امیر را کشت؟» (1384) و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فلم «در کمال خونسردی» (1373) از جشنواره‌ فلم فجر اشاره‌ کرد.

«اولین شب آرامش»، «چاردیواری» ، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین» ، «مادرانه»، «مدینه»، «سیمرغ»، «مرضیه» و «انقلاب زیبا» ازجمله سریال هایی است که آقای پسیانی در آن ها ایفای نقش کرده است.

پس از انتشار این تصاویر نیز خبر ابتلای او به سرطان رسانه‌ای شد.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر